Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עדכונים חשובים מלחמת חרבות ברזל / סוכות 2023

ניוזלטר 28 – יוני 2020

ניוזלטר 28 – יוני 2020

פורסם בתאריך: 22/06/2020

קיץ 2020

סיפור בצל הקורונה
ארני ורד (ווגנש), בת 31,  פלוס ילדה.

בעלת תואר ראשון ב- סיעוד וסטודנטית לתואר שני ב- מנהל ומערכות בריאות.
ורד בחרה את לימודי התואר הראשון אחרי ייעוץ לימודים במרכז הצעירים בעיר המגורים שלה.
בתחילה היא רצתה ללמוד עבודה סוציאלית  אך עקב הצורך בגידול ביתה הקטנה, ורד החליטה ללמוד במוסד לימודים קרוב  לבית המגורים  ובו אין חוג לעבודה סוציאלית.
בהכוונה של מרכז הצעירים ורד מצאה תחום שבו תוכל לממש את עצמה ואת הצורך שלה בטיפול בבני אדם- סיעוד .
תואר שני בתחום בריאות הציבור יכול לסייע לה להתקדם לתפקיד ניהולי במסגרת בית החולים ומחוצה לו. 
ורד, אחות במחלקה אורתופדיה בבית החולים, במסגרת תפקידה היא אחראית על  ניהול הטיפול במטופלים באגף בו היא מופקדת, היא מאוד מסורה לעבודה ואוהבת את תחום הטיפול והסיעוד.
בימים הראשונים של התפרצות המחלה ורד הייתה מחוברת לתקשורת והתעדכנה בכל דבר הקשור לנגיף,  אך ככל שעבר הזמן היא הבינה שזה מכניס אותה לחרדה, ומכאן שכדאי לה להתעסק בדברים החשובים באמת.
ורד למדה כי הצד השני של הבידוד הוא זמן האיכות שזכתה לבלות עם ביתה הקטנה. היא מציינת שהתקופה עשתה לה טוב והביאה רוגע ומחשבות חיוביות.
מבחינת תעסוקה, ורד עבדה פחות מהרגיל. מספר המטופלים במחלקה הצטמצם וכך מספר שעות עבודה.מבחינת הלימודים, ורד מציינת שהמעבר ללימודים מקוונים לא פשוטים ומאתגרים : הסיכומים חסרים, הקלטות של השיעורים מסורבלות (אי אפשר להתייחס לזה כ-סיכום) והתקשורת הפרונטלית עם המרצה חסרה. בנוסף, התלות להתעדכן דרך מערכת של המכללה מקשה עליה.
יחד עם זאת, ורד מלאה אופטימיות, חדורת מטרה ומבינה שגם התקופה הזאת תעבור.  
 מצד אחד היא מרגישה שהמקצוע הזה יכול להיות משמעותי במיוחד בזמנים אלה, ומצד שני היא מודאגת מפני שהיא מקבלת רק שעות מועטות לעבודה.
אנחנו בקרן עינור מצדיעים לאופטימיות והמסירות של ורד כלפי לימודיה והעבודה תוך כדי התמודדות עם גידול ילדה לבדה. למרות כל הקשיים, ורד נחושה לחיים טובים יותר לה, לילדתה ולהצלחה בלימודיה. היא מודה על נדיבותינו וההדרכה שאנו מעניקים לה.

עיזרו לנו ותרמו היום

עזרו לנו לחזק וליצור דור עתיד איכותי , יחד נוכל להעניק עתיד טוב יותר.