Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עדכונים חשובים מלחמת חרבות ברזל / סוכות 2023

ניוזלטר 36 – יולי 2021

ניוזלטר 36 – יולי 2021

פורסם בתאריך: 25/07/2021

קרן חנן עינור מאחלת לכולם שנה טובה ומתוקה!

אני מציבה לעצמי מטרה ואז חותרת לקראתה!

חירות דסה זריהון, בת 30, גרה בחדרה, נשואה +1.
סטודנטית שנה ב' לתואר שני במינהל עסקים במכללת רופין.

חירות מלאת התלהבות, מהירת תפיסה וחדורת מוטיבציה. אפשר לחוש את המחוייבות שלה ללימודי התואר, למשפחתה, ולהצלחה עתידית. היא אופטימית ולא נותנת לדברים לעמוד בדרכה להתקדמות בחיים.

חירות נולדה וגדלה בלוד להורים שעלו מאתיופיה דרך סודן ב-1984. היא משתהה לרגע כדי לספר לי את הסיפור שלהם – סיפור מלא אתגרים וכאב לב. חירות היא הגדולה מבין חמישה אחים, כשאמא שלהם תמיד שאפה לבנות להם חיים טובים יותר, ועל זה חירות מעריצה אותה. אמא של חירות נישאה בגיל 18, ומאוחר יותר התגרשה. כאם יחידנית היא התאמצה להחדיר לילדיה את הערכים של חינוך איכותי ועבודה קשה.

חירות התגייסה אחרי התיכון ושירתה כקצינה. לאחר השחרור היא המשיכה ישר לאוניברסיטה בשאיפה להיות מורה. היא התחתנה ונולדה לה בת, והיא מקווה להרחיב את המשפחה עוד השנה.

לפני כמה שנים, בזמן שעבדה בתעשייה בחברת HOT חירות התחילה לחשוב על תואר שני במינהל עסקים. היא גנזה את החלום להיות מורה ואחרי שסיימה את התואר הראשון נרשמה לתכנית אינטנסיבית במינהל עסקים.

חירות לא מפחדת מעבודה קשה ומציינת שכדי להצליח היא פשוט מציבה לעצמה מטרה ואז חותרת לקראתה!

היא מודה שהשנה האחרונה הייתה מאתגרת בעקבות הגבלות הקורונה והצורך לאזן בין תפקידיה כאם, רעייה, שכירה וסטודטנית. היא מודה לקרן עינור על האמונה שלהם בה ועל התמיכה שהם מעניקים לה בזמן הלימודים לתואר השני. לנו, בקרן עינור, יש ביטחון מלא שהיא תצליח בכל אשר תפנה!

עיזרו לנו ותרמו היום

עזרו לנו לחזק וליצור דור עתיד איכותי , יחד נוכל להעניק עתיד טוב יותר.