Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עדכונים חשובים מלחמת חרבות ברזל / סוכות 2023

ניוזלטר 37 – אוגוסט 2021

ניוזלטר 37 – אוגוסט 2021

פורסם בתאריך: 29/08/2021

קרן חנן עינור מאחלת לכולם שנה טובה ומתוקה!

"אני מאמינה שבאקדמיה אנחנו צריכים להיות שווים!"
נ.ט.
 תואר שני בניהול עסקים, מכללת קרית אונו, בת 44, נשואה + 4
 
נ. נחושה, מתלהבת, וחדורת מטרה להצליח כדי להתקדם בקריירה. למרות אתגרי השנה החולפת שכללו לימודים מרחוק, להיות בבית עם ילדים קטנים ושינויים בעבודה, נ. לא תיתן לאתגרי הקורונה להרתיע אותה מללמוד ולסיים את התואר השני בניהול עסקים. בשיחתנו בלטה היכולת של נ. לעמוד על שלה ולהתייצב מול האתגרים בחייה בחן ובענווה ראויים לשבח.
 
נ. נולדה באתיופיה ועלתה ארצה כשהייתה רק בת 7 בזמן מבצע משה בשנת 1984. היא זוכרת תהליך קליטה חלק וקל יחסי ומייחסת את החוויה החיובית לגילה הצעיר וליכולת שלה ללמוד עברית ולהשתלב מהר. המשפחה התגוררה בעיר קטנה בצפון, אך אביה חלם לעבור לירושלים ולהקים שם את ביתו. כעבור מספר שנים אכן עברו לירושלים, וכעבור כמה זמן לפרוור של העיר. בתיכון נ. הייתה תלמידה טובה מאד והצליחה בלימודיה. היא למדה במגמת כימיה וסיימה את הבגרויות בציונים טובים מאוד.
 
יש לנ. זכרונות טובים משרה עינור, אותה פגשה לפני עשרים שנה, ומהחום, הדאגה והתמיכה שקיבלה מהקרן בזמנו. נ. חיכתה לזמן הנכון כדי לשוב ללימודים והיא מאד מודה לקרן עינור על התמיכה החוזרת בה. היא מאד נהנית מהלימודים ומאושרת מהיכולת להתקדם בקריירה. היא רואה באקדמיה מקום שבו לכל הסטודנטים צריכים להיות הזדמנויות שוות – ללא תלות במגדר, גזע, קבוצה אתנית או גיל. היא מתכננת לגשת למשרה בשירות הציבורי או משרה ממשלתית עם סיום הלימודים והיא גאה להיות דוגמה לילדיה, שכן גם הם יכנסו בשערי האקדמיה בעתיד הנראה לעין.
 
אנחנו בקרן עינור גאים במחוייבות המתמשכת שלה ללימודים ומכירים ביכולת המדהימה שלה לתמרן בו זמנית בין משפחה ולימודים אקדמיים.

עיזרו לנו ותרמו היום

עזרו לנו לחזק וליצור דור עתיד איכותי , יחד נוכל להעניק עתיד טוב יותר.